Česta pitanja

Kupovina karata

Karta se može kupiti putem web stranice nomago.hr/autobusne-karte-online, putem naše aplikacije ili u putničkoj agenciji Nomago Travel.

Online plaćanje InterCity karata moguće je izvršiti sljedećim karticama:

  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa
  • PayPal

Ne, grupni popusti ne mogu se ostvariti prilikom kupovine karata. Svi mogući popusti prikazuju se u samom procesu kupovine.

Za izdavanje računa na tvrtku pišite nam na intercity@nomago.eu ili nas nazovite na broj telefona +385 49 33 00 30.

Na unesenu adresu dobit ćete kartu i račun. Osim toga, uz telefon, e-mail se koristi kao jedan od načina informiranja putnika u slučaju promjene putovanja.

Nakon izvršene kupnje karte ćete dobiti na unesenu e-mail adresu.

Rezervacija mjesta u autobusu nije moguća bez kupnje karte.

Određeno sjedalo može se odabrati u procesu kupnje ako prijevoznik to omogućuje.

U Nomagu težimo odgovornom odnosu prema okolišu te zato velika većina InterCity prijevozničkih partnera prihvaća karte i u elektronskom obliku. 

Manji dio partnera prijevoznika ne podržava ovakav način provjere karata te želi da putnik sa sobom ima ispisanu kartu. Ako se karta mora ispisati, to će biti naznačeno na njoj prilikom kupnje.

Problemi kod kupovine, promjene, otkazivanja

Ako nakon uspješno obavljene kupovine niste dobili kartu, kontaktirajte nas na +385 49 33 00 30 ili intercity@nomago.eu.

Prvo provjerite ispravnost unesenih podataka za pretraživanje.

Moguće je da su sve karte za odabrani polazak već kupljene te morate odabrati jedan od preostalih polazaka.

Za rješavanje problema pri kupnji karata stojimo vam na raspolaganju u Nomago InterCity pozivnom centru na broju telefona +385 49 33 00 30 ili na e-mail adresi intercity@nomago.eu.

U tom slučaju molimo da nas što prije obavijestite na +385 49 33 00 30 ili intercity@nomago.eu. Djelatnici pozivnog centra pomoći će vam pronaći najprikladnije rješenje. 

Mnogi partneri prijevoznici, u skladu s općim uvjetima, nude mogućnost promjene karte za drugi datum (u nekim slučajevima potrebna je nadoplata). Neki prijevoznici nadoknadit će vam dio ili cijelu cijenu karte, u skladu s općim uvjetima, u obliku promo koda ili novca.

U slučaju slobodnih mjesta na drugom polasku, možemo za vas napraviti zamjenu karte prema općim uvjetima partnera prijevoznika. 

Za promjenu nam pišite na intercity@nomago.eu ili nas nazovite na +385 49 33 00 30.

Promjena putnika moguća je sukladno općim uvjetima pojedinog prijevoznika. Za promjenu imena putnika pišite nam na intercity@nomago.eu

Kada tražite promjenu imena putnika, dajete nam ime putnika i broj karte.

Otkazivanje karata moguće je sukladno općim uvjetima i mjerilu otkazivanja pojedinog partnera prijevoznika. Za otkazivanje karte pišite nam na intercity@nomago.eu

Prilikom zahtjeva za otkazivanjem karata dostavljate nam imena putnika i brojeve karata.

U slučaju da je vaš prijevoz otkazan, molimo vas da nam pišete na intercity@nomago.eu ili nas nazovete na +385 49 33 00 30. Zajedno s vama provjerit ćemo mogućnosti promjene datuma/vremena polaska ili povrata novca.

Novac će vam biti vraćen u skladu s općim uvjetima operatera vašeg načina plaćanja. U većini slučajeva to se događa unutar jednog radnog tjedna.

U slučaju kašnjenja autobusa, provjerite status kašnjenja s vašim prijevoznikom (kontakti partnera prijevoznika navedeni su na karti) ili nas nazovite na +385 49 33 00 30, gdje ćemo vam rado pomoći.

Pohvale, prijedloge, prigovore vezane uz pruženi prijevoz možete uputiti direktno prijevozniku koji je izvršio prijevoz (kontakti prijevoznika navedeni su na karti). 

Također ih možete proslijediti na intercity@nomago.eu, gdje ćemo ih mi u vaše ime rado proslijediti nadležnom odjelu/prijevozniku.

Prtljaga

Prilikom procesa kupovine bit će navedeno što je od prtljage uključeno. Sukladno općim uvjetima određenih partnera prijevoznika prtljaga se naplaćuje prilikom kupnje karte. Prilikom kupnje karte moguća je kupnja dodatne prtljage kod nekih partnera prijevoznika. Sukladno općim uvjetima partnera prijevoznika, u određenim slučajevima prtljagu možete kupiti i kod vozača.

Prijevoz malih životinja (npr. pasa i mačaka) moguć je sukladno općim uvjetima partnera prijevoznika uz prethodnu suglasnost i samo ako životinja putuje zajedno s vlasnikom. 

Za više informacija kontaktirajte nas na +385 49 33 00 30 ili intercity@nomago.eu.

Prijevoz bicikala moguć je sukladno općim uvjetima partnera prijevoznika uz prethodnu suglasnost i u okviru raspoloživog prostora u vozilu. 

Za više informacija kontaktirajte nas na +385 49 33 00 30 ili intercity@nomago.eu.

Dodatna pitanja

Sve naše partnere prijevoznike možete vidjeti ovdje.

Kada unesete ulaznu i izlaznu stanicu, među rezultatima će se pojaviti svi prijevoznici koji obavljaju prijevoz na navedenoj relaciji.

Najtraženije informacije
Ili pošaljite poruku na
Ili pošaljite poruku na